Posts

Showing posts from March, 2009

annual dinner 2009

Image
Assalamualaikum..hiihi=] lama tak tak tulis blog..ye la, dok kolej kan..walaupun lab dekat sgt ngan bilik,tp mls sungguh dh masuk lab..wireless plak low..dpt pun,yg peer-to-peer je..nak wat pe..tu yg tgh kenen2 ngan ibu nak blikan celcom broadband(usb)..tgk la camne nnt..
erm,skrg Ain kat JB..smlm balik dr S.Alam.smpai kol 7.45AM..huhuhu=] smlm wat keje gila,balik naik flight..tp rasenye berbaloi..tak penat..walaupun fare nye agak mahal..tp ayh ngan rela hati belanja kite kan..hehhe=] smlm Saufee & Taqi yg anta Ain & K.Tasya gi 'bandara' Subang..cian dieorg,kol 5.40AM dh amek kiteorg kat Kolej..TQ Saufee & Taqi,sudi disusahkan..hihih=]
Ain sbnrnya nak cite psl dinner kiteorg (ACCA) pd 21Mac lepas..sbnrnya hati mmg nak gi konsert MANIS..tp,compulsary for dinner..so,gi la dinner..Alhamdulillah,pakaian Ain mlm tu,masih cm biasa..pkai baju kurung je...rembat ibu punya baju..=] tq mum,kwn2 kate baju tu cantik..erm,ptg tu,abes muke Ain kne tepek2 mekap dgn kwn2...takot gak…

MAULIDUR RASUL...

Assalamualaikum...erm,esok ulang tahun junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W.. sama2 la kita memperbanyakkan selawat atas baginda yg mulia.. berita yg Ain nak kongsi juga adalah Khamis lepas (5 Mac 2009), Ain dapat sepupu baru.. namanya insyaAllah Nurul Sakinah.. tp Ain belum sempat lagi nak tgk dia.. mggu depan ibu balik.. rindunya dh lama tak jumpa ibu.. tp skrg,tak payah risau lg..dh boleh 3G je..huhuh=]