Posts

Showing posts from August, 2009

Ramadhan menggamit kerinduan

hari ni 1st day kite berpuasa...setelah sekian lame,baru tahun ni Ain & family dpt berkumpul(cukup sume adik bradik)...ibu suke sgt...kami amek gamba b4 buka td...ibu kate,mungkin di kenangan yg terakhir sambut 1 Ramadhan bersama2...ye la,sape tahu kan...hanya Allah maha mengetahui..tp pix tu tak dpt post kat cni cuz kami tak pkai tudung,so biarla pix tu jd kenangan kami sendri...

sebenarnye,setiap kali Ramadhan,Ain musti igt kenangan lame...msg & call hamba Allah ni..tp skrg die takde lg di sisi Ain..Ain hanya dpt doakan die bahgia di sana..harap dia aman n tenang di sana...tp kenangan tu,tak mungkin Ain lupakan..rindu sgt..Ramadhan juga yg akn buat Ain sedey krn pd bulan yg mulia ini jua Ain kehilangan Mak tercinta(21 Ramadhan)..Mak,i miss u soooo much...Enah slalu berdoa agar kite dipertemukan...walaupon hanya dlm mimpi...Mak adalah org yg paaaaalllling rapat dlm idop Ain...dgn die Ain membesar,dgn die Ain mengenal al-Quran...Mak la yg ajar Ain mengaji...die jugak la tempat…

what should i do??

Assalamualaikum...
lamenye Ain tak tulis kat blog ni...bz la kot..tp tak sgt la sbnrnye..juz malas je...heheh=]
info terkini...alhamdulillah sume ok..result pon,syukur...
pejam celik pejam celik,esok dh masuk bulan yg mulia...ahlan wasahlan ya ramadhan...semoga ramadhan kali ini menjadi Ramadhan yg lebih baik dr yg lepas...entah kite dpt jumpe lg ntah tak ramadhan yg akn datang..so,buat la amal byk2 ibarat kite takkan jumpe ramadhan lgi..
erm,psl lg 1 cite,ain juz nak tanye...cmne kite nak buang org yg dh lame mendiami ati kite ek???give me some ideas pls...